Affichage des articles dont le libellé est πολιτικη. Afficher tous les articles
Affichage des articles dont le libellé est πολιτικη. Afficher tous les articles

mercredi 13 avril 2011

Εργασια Δωρεαν Επαφες

Αγαπητή φίλη , αγαπητέ φίλε ,
με περίσσεια   χαρά και υπερηφάνεια, σου παρουσιάζω το Εργασία Δωρεάν Επαφές , εδώ :


Είναι το πιο σύγχρονο σαιτ στο διαδίκτυο , με αποκλειστικό στόχο την δημιουργία επαγγελματικών επαφών ,ανάμεσα σε εργοδότες και υποψηφίους εργαζόμενους , επιχειρηματίες που ψάχνουν σπόνσορες , χρηματοδότες η συνεταίρους , ότι δηλαδή έλειπε μεχρι σήμερα , στον εικονικό κόσμο, των κοινωνικών δικτύων, όπως πχ το φεις μπουκ , το τουιτερ κλπ . Ενα σαιτ =δίκτυο επαγγελματικών επαφών , αφιερωμένο αποκλειστικά στην Ελληνική επιχειρηματικότητα και την Ανάπτυξη .
-Φόρουμ
-Ομαδικό ΤΣΑΤ
- Ομάδες διάλογου με επιλογή μελών
-Βιογραφικό
-Μπλοκ
-Ερωτηματολόγια
-Σφυγμομετρήσεις
-Βιντεο
-Μουσική
-Οργάνωση εκδηλώσεων
Θα ειναι ξεχωριστή τιμή μου , να σε δω ανάμεσα στις επαφές μου , στην ομαδα του σχολείου μας , στην ομαδα μας στα σπορ η στην δουλια ,να διαβάσω το μπλοκ σου , τα ερωτηματολόγια η τις σφυγμομετρήσεις σου και να ανταλλάξουμε απόψεις για τα πάντα μέσω βίντεο , φωτογραφιών και κυρίως, διάλογου χωρίς περιορισμούς και όρια...
Θα σε περιμένω
Με αγάπη και εκτίμηση
Ο φίλος σου

vendredi 26 février 2010

Το "στιγμιαιο Εθνος " και η δυναμικη του να μας βγαλει απο την κριση


Δεν θα ειναι ουτε η πρωτη φορα , ουτε η πρωτη Χωρα η Ελλαδα , που θα ανατρεψει μια γενικευμενη φαυλοκρατια , εξ αναγκης …
Η διαφορά μας με την Αργεντινή [ισπανική αποικία, με φεουδαρχική οικονομία ], η την Ισλανδία [επίγειο παράδεισο των γκολντεν μπους σε ευρωπαϊκό έδαφος ] η τέλος την Ιρλανδία , "πρωτεύουσα" του Google , στην πιο συντηρητική Χώρα της Ευρώπης , ειναι ότι στο DNA των Ελλήνων , η κρίση υπήρξε η μόνη αιτία δημιουργίας, της έννοιας του “στιγμιαίου Έθνους ” , μια αποκλειστικα ελληνικη ιδιοτητα , που θελει να ενωνονται ολες οι κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις, αυτης της γεωγραφικης περιοχης του πλανητη , κατω απο ενα κοινο στοχο …
Την υπερασπιση των αξιων αυτου που σημερα λεγεται Δυτικοευρωπαικος πολιτισμος !

Ποιες ειναι αυτες οι αξιες ?

1. Ο μονοθεϊσμός

Η συγκέντρωση δηλαδή στα χέρια της εξουσίας , όλων των παραμέτρων και διαστάσεων
της …Πολιτική , θρησκεία , θεραπεία .

2. Οικογενειοκρατία

Η δομή της"κλειστής " κοινωνίας , που απαρτίζεται απο οικογένειες και άγραφους ηθικούς κανόνες , αλληλοϋποστήριξης και αλληλοβοηθείας , οι οποίοι ενεργοποιούνται στο έπακρον ,
υπο συνθηκες κρισης .

3. Η δημοκρατία

Η υπακοή στην δύναμη της πλειοψηφίας , να καθορίζει μέσω της λαϊκής κυριαρχίας ,
τους κανόνες διακυβέρνησης της Χωρας , προστατεύοντας τον πολιτη απο παρεκτροπές της συμπεριφοράς του και αντικοινωνικές δράσεις … Είναι μια απο τις ελάχιστες φορές , που ο βαθεια αυταρχικός χαρακτηρας της Ελληνικής κοινωνίας , θα λειτουργήσει θεραπευτικά , προς κοινό όφελος για την ομαλή έξοδο απο την κρίση .
Το κοινό αίσθημα του ελληνα , ενώπιον του κίνδυνου που απειλεί την εθνική μας ανεξαρτησία , συσπειρώνει αντίθετες πολιτικές δυνάμεις , δημιουργώντας μια κοινή φωνή ,
η οποία σύντομα θα ζητήσει εξιλέωση για όσα δεινά υφίσταται , μέσα απο την εξεταστική επιτροπή και την τιμωρία των υπεύθυνων , περιορίζοντας στο ελάχιστο την αποστασιοποίηση απο την εθνική πολιτική .






mercredi 3 février 2010

Ρισκο....Μια λεξη που καθοριζει την προσωπικη και επαγγελματικη ευτυχια ιδως στις γυναικες !

Η Ελλαδα σήμερα μπορεί να κερδίσει το στοίχημα του εκσυγχρονισμού της , μόνο αν οι πολίτες μας , καταφέρουν να κερδίσουν το χαμένο έδαφος στην επικοινωνία και την κουλτούρα του ρίσκου ...Το δημοσιονομικό ελλειμα που μας οδηγεί σήμερα στην χρεωκοπία , ειναι ακριβώς η αιτία που ο καθε πολίτης πρέπει να θεραπεύσει την ανασφάλεια που αισθάνεται και να βρει τον τρόπο να επικοινωνήσει με τους άλλους, βγαίνοντας απο την ατομικότητα και την απομόνωση που χαρακτηρίζει την ζωή μας , λόγω μιας παρατεταμένης οικονομικής κρίσης , που δεν μας επιτρέπει πλέον να πετάμε χρήματα , ούτε και για την προσωπικη μας ζωή ....Στην δεκαετία του 80 , η αναγκη για αλλαγή στην Χωρα μας και η πολλά υποσχόμενη σοσιαλιστική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, έδωσε έναυσμα στον συνδικαλισμό και στην συλλογική δράση, μια γεννια αργότερα όμως , λόγω της οικτρής καθυστέρησης ανανέωσης της σχολικής υλης , το κοινωνικό χασμα αναμεσα στους λαούς του βιομηχανικου βορρα και τους μεσογειους , βρίσκει στην Ελλαδα την μεγαλυτερη αποκλιση , απο τον Μ.Ο δίνοντας καθαρα οικογενειακο χαρακτηρα στην Οικονομια μας , που σε καθεστώς ΟΝΕ και σκληρου νομισματος , ειναι ότι χειροτερο για την επιβιωση της λογω του σκληρου ανταγωνισμου απο τα ευρωπαικα και διεθνη μεγαθηρια ...
Είναι αναγκη ο Ελληνας και προπαντων η Ελληνιδα , να μπορέσουν να εμπιστευθουν την κουλτούρα του ρισκου , ξεφεύγοντας απο εκεινη της μεχρι σημερας ασφαλειας του δημοσιου υπαλληλου λογω μονιμοτητας .
Παρομοιάζοντας την αναζήτηση συντρόφου για γάμο και οικογένεια , με εκεινη της αναζητησης της επαγγελματικης αποκαταστασης , συχνά διαπιστώνουμε κοινό τόπο, στον τρόπο που αντιδρούν οι άνθρωποι που έχουν αναπτυγμένη την κουλτούρα του ρίσκου η σε αυτούς που αναζητούν την ασφάλεια .
Οι άνδρες , κατά κανόνα πιο "ελεύθεροι" σεξουαλικά απο τις γυναίκες , σε σχετική ερεύνα πανεπιστημιακής ομάδας ψυχολόγων στις ΗΠΑ , στο ερώτημα "Τι σας ενοχλεί περισσότερο
σε μια ενδεχόμενη απιστία απο τον ερωτικό σας σύντροφο ?" Απαντούν πλειοψηφικά η σεξουαλική απιστία , ενω οι γυναίκες, στην ίδια ερεύνα ,απαντούν η συναισθηματική απιστία
γεγονός που καταγράφει τον παράγοντα φόβο , σαν καθοριστικό στοιχείο της ευτυχίας τους στο ζευγαρι ...
Δεν ειναι καθόλου τυχαίο λοιπόν, ότι ακόμα και στην Γαλλία σήμερα , οι γυναίκες πληρώνονται με τα ίδια προσόντα και την ίδια εργασία , λιγότερα χρήματα απο τους άνδρες !
Τόσο στην προσωπική τους ζωή , οσο και στην επαγγελματική τους καρριερα , οι γυναίκες ήταν πάντα πιο συντηρητικές απο τους άνδρες , "εμπόρευμα "που άνηκε στον πάτερα κατά την αρχαιότητα και κατόπιν στον σύζυγο , η έννοια της λέξης "ελευθερία" για μια γυναίκα ήταν ανύπαρκτη στην Χώρα που γεννησε την Δημοκρατια μόνο για τους άνδρες !
Δεν ειναι επίσης τυχαίο ότι στην Γαλλία το δικαίωμα ψήφου δόθηκε στις γυναίκες, για πρώτη φορά το 1947 παρά τις σοσιαλιστικές κυβερνήσεις που είχαν προηγηθεί απο την αρχή του αιώνα ! Η υπερνίκηση της ανασφάλειας των γυναικών στον πληθυσμό της καθε Χωρας , ειναι απο μόνη της πρωταρχικής σημασίας συνθηκη για την επάνοδο σε ρυθμούς ανάπτυξης στην Οικονομία της !

dimanche 11 janvier 2009

Ανθρωπος και Εργασια


Ψάχνοντας τα αίτια που οδηγήθηκε η Ελλάδα σε αυτη την πρωτοφανή οικονομική κρίση , μοιραία η σκέψη μου χάνεται στην θύμηση μιας ολόκληρης πορειας ζωης , απο την μεταπολίτευση και την Χούντα , μεχρι σήμερα που βρέθηκα εδώ στο Παρίσι, βλέποντας τα οράματα της νιότης να γίνονται κομμάτια και θρύψαλα ..
Τι δεν πήγε καλά στην Ευρωπαικη περιπέτεια της Ελλάδας και πως μπορεί , αν μπορεί να αλλαξει κάτι ? Νομίζω η απάντηση κρυβεται στην ταυτότητα του Νεοέλληνα , αυτη που του εχει δώσει η δωρεάν παιδεία και πιο συγκεκριμένα στην έννοια της εργασίας, σαν δικαίωμα και υποχρέωση του καθε ένα απο μας για την επίτευξη της ατομικής και συλλογικής ευημερίας ...
Πιστεύω ακράδαντα ότι ο Ελληνας παρασύρθηκε απο τον πολιτικό του κόσμο, σε αυτη την περιπέτεια που λέγεται εργασία με λάθος τρόπο. Συγκεκριμένα , η εργασία , κουβαλώντας μια κακώς εννοούμενη μαρξιστική ιδεολογία απο το "Κεφάλαιο " σαν εργατική υπεραξία , εγινε λάβαρο κομματικής σκοπιμότητας και ξέφυγε απο την λογική της σχέση με το παραγόμενο έργο και την αμοιβή του !
θα δώσω 3 συγκεκριμένα παραδείγματα για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος του λάθους ...

1. Στην δεκαετία του 80 και στα πλαίσια της πολιτιστικής δράσης του Δήμου της Αθήνας στον Βοτανικό , ανέλαβα την διεύθυνση ενος πολιτιστικού κέντρου νέων , στο οποίο είχαν σημειωθεί σοβαρά προβλήματα πειθαρχίας σε βάρος του προκάτοχου του πόστου και μαλιστα μια νεαρή κοπέλα παρολίγον να βιαστεί υπό την απειλή μαχαιριού, απο νεαρούς θαμώνες του πολιτιστικού κέντρου ! Ο Δήμος , προκείμενου να μην υποχρεωθεί να κλείσει το κέντρο προσέλαβε αλλο προσωπικό μετά την αποχώρηση της κοπέλας , έμενα ως ψυχολόγο και μια άλλη γυναίκα, χωρίς τα απαραίτητα προσόντα , με ρουσφέτι απο κάποιο άτομο προσκείμενο στον δήμαρχο...Πολύ σύντομα βρεθήκαμε ενωπίω επιτροπής του δήμου λόγω διαφωνίας σχετικά με τον τρόπο χειρισμού του προβλήματος !
Η δική μου άποψη ήταν επιστημονικά τεκμηριωμένη και βασιζόταν στην αναγκη των παιδιών να κρατήσουν το Πολιτιστικό τους κέντρο , αποδεχόμενοι ταυτόχρονα την αναγκη ύπαρξης κανόνων που θα εξασφάλιζαν την ομαλή λειτουργία του, με ποινές που αποφάσισαν οι ίδιοι !
Η συνεργατης μου όμως ειχε άλλη τακτική . Αφήνοντας τον αρχηγό της συμμορίας των νεαρών να κάνει ότι θέλει στο πολιτιστικό κέντρο , εξασφάλιζε την εύνοιά του και κατά συνέπεια , την επιβολή της τάξης απο αυτόν και την συμμορία του για λογαριασμό της , βάσει του νόμου της ζούγκλας και του φόβου των νεότερων , μεμονωμένων η πιο ήρεμων θαμώνων !
Έθεσα το αντιπαιδαγωγικό σύστημα της κυρίας, υπό την κρίση του συμβουλίου , το οποίο για να μην δυσαρεστήσει τη συντεχνία , μετέθεσε έμενα και άφησε την κυρια να συνεχίσει την αντιπαιδαγωγική της δράση !

2. Πολλά χρόνια αργότερα στην Σαντορίνη , το 2000 η τότε υπουργός πολιτισμού Ε.Παπαζωη
άνοιξε εσπευσμένα το Προϊστορικό Μουσείο Θήρας με τις τοιχογραφίες του Ακρωτηρίου , λόγω των ζημιών που είχαν γίνει στην Αθήνα απο τους σεισμούς, στον Α όροφο του αρχαιολογικού Μουσείου ...
Σαν ο πρώτος Ελληνας σχεδιαστής κοσμημάτων με διεθνή κατοχύρωση, εμπνευσμένων απο τις τοιχογραφίες της Θήρας , γρηγορα αντιλήφθηκα ότι οι περισσοτεροι τουρίστες αγνοούσαν την λειτουργία του νέου Μουσείου και ανακάλυψα ότι το βιβλίο του καθηγητή αρχαιολογίας του πανεπιστημίου Αθηνών και διευθυντή της ανασκαφής Χ.Ντουμα , συνέχιζε να πουλιέται στα περίπτερα και στο οποίο αναφερότανε ότι οι τοιχογραφίες βρισκονται στο Μουσείο της Αθήνας ! Σε σχετική αίτηση στο ΔΣ του δήμου Θήρας , ομόφωνα τα μέλη αποφάσισαν να αποσυρθεί το βιβλίο και να διορθωθεί η παρεχόμενη πληροφόρηση στους επισκέπτες του νησιού !
Έχουν περάσει 10 ολόκληρα χρόνια και το βιβλίο ακόμα βρίσκεται στα περίπτερα με την έκδοση του 1970....

3. Την ίδια περίπου εποχή , όλοι οι τουριστικοί οδηγοί που διανέμονταν στα κρουαζιερόπλοια στην Σαντορίνη , εκτός απο την λάθος πληροφόρηση για τις τοιχογραφίες , έγραφαν επίσης ότι ορισμένα καταστήματα δεν υπόκεινται στην υποχρέωση καταβολής ΦΠΑ ...
Διαβίβασα αμέσως ένα αντίγραφο στον διευθυντή του ταμείου αλλά όπως και προηγουμένως ,οι μπροσούρες τουλάχιστον μεχρι το 2005 συνέχισαν να παρέχουν αυτη την πληροφορία !

Συμπέρασμα

Σε όλα τα παραδείγματα , μια ομάδα δημοσίων υπάλληλων αλλά και αντιπρόσωπων του λαού , σε διαφορετικά διαμερίσματα και εποχές στην Ελλάδα , ενω αμείβονται πλουσιοπάροχα και προνομιακά , έχοντας εξασφαλίσει την μονιμότητα και την αναγνώρισή τους , οχι απλά δεν έκαναν σωστά την δουλια τους , αλλά το χειρότερο , σε καθε περίπτωση σύγκρουσης συμφερόντων μεταξύ διαφορετικών ανθρώπων και αιτημάτων , η όποια απόφαση δράσης η αδράνειάς τους , εξυπηρετεί συγκεκριμένα, αόρατα , αντιθεσμικα συμφέροντα , με σαφώς ιδιοτελή σκοπό και στόχο !

Στο πρωτο παράδειγμα η ευνοούμενη του δημάρχου , κάνει αντιπαιδαγωγική μάθηση στα παιδιά που συχνάζουν στο Πολιτιστικό κέντρο , πως με την βια και την δύναμη αλλά και την συμμετοχή σε συμμορία , επιβάλεις το δίκιο σου παντού και πάντα, υποχωρώντας η ίδια στον αρχηγό μιας συμμορίας αντικοινωνικών νέων !

Στην Γαλλία σήμερα πχ η δράση αυτη , επάγεται ποινική δίωξη με πολυετή φυλάκιση για τον δράστη !

Στο δεύτερο παράδειγμα , ένα ΔΣ Δήμου στέκεται αδύναμο να εφαρμόσει τις δικές του αποφάσεις για την προστασία του πολιτιστικού κειμηλίου του νησιού , απο τα συμφέροντα των εμπορευόμενων που πολεμούν την επισκεψιμοτητα του μουσείου, για να μην χάνουν τον καιρό τους οι τουρίστες και να κανουν αγορές !
Τέλος στο τρίτο παράδειγμα , το ίδιο το κράτος κάνει τα στραβά μάτια στους φοροφυγάδες , αφήνοντάς τους να σκορπούν σκόπιμη παραπληροφόρηση σχετικά με την υποχρέωση καταβολής ΦΠΑ απο όλες τις επιχειρήσεις που λειτουργούν στην Ελλάδα !

Όλα αυτά δεν θα είχαν συμβεί αν η εργασία έπαυε να αμείβεται χαριστικά και στην θεση της εμπαινε η εννοια της αμοιβης του εργου και αν οι εκλεγόμενοι ελέγχονταν απο τους πολίτες για την ικανότητά τους να παράγουν έργο!

Που διαφερει η εργασία απο το έργο ?

Το έργο ειναι το αποτέλεσμα της οποιασδήποτε εργασίας !

Είναι η κατάργηση ενος παράδοξου , όπως η πληρωμή, η θετική αποτίμηση του εκλεγμένου που αναλαμβάνει να εκτελέσει ενα συγκεκριμενο εργο , ακομα και οταν λογω δικης του υπαιτιοτητας, το εργο δεν εκτελειται !

Στις αρχές του προηγούμενου αιώνα ο Κ Μαρξ μίλησε για την υπεραξία , γιατί αναφερότανε σε ένα βιομηχανικό προϊόν!
Κανείς όμως δεν μιλησε ποτε για την υπαξια !

Αν δηλαδη καποιος ο οποιος αναλαμβανει να συναρμολογησει ενα αυτοκινητο και το κανει λαθος , απο δικη του αμελεια , τοτε η αξια του αυτοκινητου ειναι μηδενικη , αφου δεν μπορει να λειτουργησει !
Η βασικη διαφορα αναμεσα στον εργατη και τον βιομηχανο , ηταν οτι ο εργατης δεν ρισκαρει ενω ο βιομηχανος ρισκαρει με ανταλλαγμα την υπεραξια την οποια καρπουταν !
Σημερα ποια θα ηταν η ορθη διαχειρηση ενος αγαθου το οποιο ειναι κακοφτιαγμενο η αν αφορα υπηρεσία, ειναι ελλιπης ?

Νομιζω οτι η σημερινη οικονομικη κριση στην Ελλαδα ειναι ακριβως το γεγονος οτι εχουμε κακες υπηρεσιες υπερτιμημενες , που οδηγει την Οικονομια μας σε σιγουρη χρεωκοπια αν δεν αλλαξει κατι οσον αφορα την αποτιμηση του εργου αντι για την αμοιβη της εργασιας ...
Εργασια χωρις αποτελεσμα , σημαινει δαπανη χωρις αντικρυσμα , κοστος χωρις εσοδα και τελικα χρεωκοπια !