lundi 17 mai 2010

Ερωτας διχως ορια

Η σχέση με την γυναικα μου ξεκίνησε τόσο τυχαία , οσο πατώντας μια φωτογραφία απο το πιο πάνω , η το πιο κάτω μπανερ πριν απο 23 χρονια , σε μια εποχή που στην Ελλαδα , υπολογιστές είχαν μόνο οι τράπεζες και οι λογιστές !

Ήταν μια πολύ άσχημη περίοδος της ζωης μου , είχα μόλις χάσει την μάνα μου , η οποία , λίγο πριν κλείσει τα μάτια της , μου ειχε μάθει την πιο όμορφη δουλια που θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ στην ζωή μου !


Να κάνω τις γυναίκες ευτυχισμένες, γεμίζοντάς τες με χρυσά κοσμήματα!


Έτσι κάπως γνώρισα την γυναικα μου ...Ήταν ένα καλοκαίρι του 1987 , στην Σαντορίνη ,όταν ένα ατύχημα με το μηχανάκι που της δάνεισα για να πηγαίνει στην παραλία όταν είχα δουλια στο μαγαζί , μας έφερε τόσο κοντά τον ένα με τον αλλο , που σήμερα πια στην Γαλλία , αναπολώντας όλα όσα ζήσαμε μαζί σε 4 ηπείρους , μαθαίνοντας τον κόσμο και τους πολιτισμούς του , ζώντας την ζωή σαν μια περιπέτεια που δεν τελειώνει ποτέ, μπορώ να σας πω μετά βεβαιότητας , ΚΆΝΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΒΉΜΑ ΚΑΙ ΖΉΣΤΕ ΤΟΝ ΕΡΩΤΆ ΧΩΡΙΣ ΌΡΙΑ, ΓΙΑΤΊ ΚΆΘΕ ΜΈΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΆΕΙ ΔΕΝ ΓΥΡΊΖΕΙ ΠΌΤΕ ΠΊΣΩ ...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire